Дистанційне навчання

2019 - 2020 навчальний рік

Дистанційне навчання під час карантину

5 клас, 7-б,  9 та 11 класи працють в Google Класс


Інструкція:

1. Завантажте браузер Google
2. Відкрийте додатки гугл - Клас
3. У вікні, яке відкрилося, натисніть +, і виберіть"Приєднатися до класу", увівши код, який я переслала чарез Вайбер .
4. Результат: ви є учасником віртуального класу.
5. Дякую!

5 клас (література)
1. Опрацювати матеріал підручника с. 194 - 197.
2. Переглянути презентацію https://docs.google.com/presentation/d/1Vm858WhaiOs71zE4-00rmt0FoWLe94TnIYJ3JpGyefo/edit?usp=sharing
3. Виконати завдання в Google Клас 


1. Прочитати поезії Т. Шевченка "Садок вишневий коло хати" та "За сонцем хмаронька встає".
2. Виконати завдання  у   Google Клас 


7 -Б клас
1. Мова. "Прислівник. Написання прислівників".
2. Вчимося створювати анотацію до книги.
  * Опрацювати  завдання в Класі
  * Створити анотацію у Google формі

1. Література. М. Павленко "Русалонька із 7- В..."
2. Виконати тестові завдання https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfKV-SzpDDW23froyKPTvFHrPXlE5bmR6BAyCyt_WMuy2IyiA/viewform?usp=sf_link
3. Написати в Google Документі есе "Добро і зло в повісті та в сучасному світі"

9 клас. 
1. Працюємо над закріпленням теми "Безсполучникове речення".

2. З української літератури опрацьовуємо тему "Тема матері та сина у поемі "Катерина" Т. Шевченка




5 клас

1. Прочитати поетичні твори с.149 - 155. Відповідати на запитання. Підготувати запитання до однокласників. 
2. Опрацювати с. 157 - 159. Записати визначення  (виділені червоним) у зошит. Вивчити напам'ять. 
3. Прочитати казку "Микита Кожум'яка" . Скласти план. Переказувати за планом.
4. Прочитати повість Зірки Мензатюк "Таємниця козацької шаблі"

7 клас
МОВА. 
Повторити тему "Дієприслівник". Виконати впр.317, 319*. Опрацювати матеріал ст. 117.
Опрацювати &32. Вивчити розряди прислівників (виготовити табличку - підказку). Виконати впр.329 (1-3 завд), 333*



ЛІТЕРАТУРА.
1. Переглянути відео. Ознайомитися з біографією Богдана Лепкого та Ліни Костенко. Підготувати (за 
бажанням )кроссенси.








2. Прочитати ст. 166-173. Відповідати на запитання.

3. Прочитати і аналізувати поезії Л. Костенко "Кольорові миші", "Чайка на крижині", "Крила". Вивчити одну на вибір напам'ять.






9 клас

ЛІТЕРАТУРА
1. Переглянути фільми "Мій Шевченко " та матеріали про Тараса Григоровича на сторінках блогу 9-11 класи. Додатково опрацювати біографію поета в мережі. Підготувати кроссенс, вікторину, ребуси тощо.
2. Творчість поетів - романтиків - контрольна робота
3. Опрацювати балади "Причинна", "Думи мої...". Скласти паспорт твору.
4. Аналізувати поезії "Іван Підкова", "Тарасова ніч","Гайдамаки", "До Основ'яненка"

МОВА. 
1.Опрацювати тему Безсполучникове складне речення"
2. Виконати впр.293, 294.
3. Опрацювати 3 перші диктанти зі збірника ДПА.
4. Опрацювати & 25. 


11 клас

МОВА. 
1. Опрацювати тему 23. Виконати впр. 414 (усі завдання) усно.
2.Повторити за збірником ЗНО матеріал з фонетики: уподібнення, чергування, спрощення. Виконати з теми онлайн - тести. 
3. Повторити тему "Наголос". Підготувати словниковий диктант "Складні випадки наголошення слів" або "Подвійний наголос у словах"

4. Складні випадки вживання апострофа та м'якого знака"



 ЛІТЕРАТУРА.
1. Опрацювати "Щоденник" О. Довженка. Скласти портрет письменника. 
2. Прочитати " Зачарована Десна". Аналіз твору. Характеристика образів.



3. Скласти твір - роздум "Моральна краса й духовна велич людини в кіноповісті 2Зачарована Десна".

4. Прочитати новелу Олеся Гончара "Модри Камень". Скласти паспорт твору




2018 - 2019 навч.рік

Завдання під час вимушених канікул з 28.01 по 01.02


6 клас

Мова  

Повторити тему "Іменник". Виконати тестові завдання с.124 - 125. Підготувати проекти (завдання с.125)

Література  

Опрацювати матеріал .https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%96%D0%B8%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%86%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0_%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B0   


Підготувати запитання до однокласників або кроссенс. Аналізувати вірші с.105 - 109


8 клас


Опрацювати відеоролики. Підготувати запитання до однокласників.

Прочитати "Сто тисяч"




2017 - 2018 навч. рік

Завдання під час вимушених канікул з 03.03 по 06.03

5 клас

Мова.  Повторити другорядні члени речення

Література.  Вивчити напам'ть опрацьовані поезії Т. Шевченка (обидва вірша)

7 клас  


Мова.  Опрацювати & 39. Виконати впр.395, 409

Література.   Написати у робочих зошитах твір - роздум (есе) на тему "Духовне багатство -          найбільший скарб" за поезіями Л. Костенко та В. Симоненка.



9 клас

Мова.   Опацювати  с.166 - 177. Виконати впр. 387 або 386*

Література.  Опрацювати с. 224 - 231.Виписати визначення з ТЛ у зошити. Прочитати і аналізувати поему "Сон".

10 клас


Мова.  Повторити & 16 - 17. Виконати впр.  285

Література.  Читати та аналізувати поезії Лесі Українки  "І все таки до тебе думка лине...", "І ти колись боролась, мов Ізраїль...", "Contra spem spero" ( вивчити напам'ять). Записати у зошити хронологічну таблицю життя та творчості поетеси.







Карантин (31.01.2018 - 09.02.2018)

5 клас

Мова. 
1Опрацювати ст.124 - 131. Виконати впр. 289, 292





2. Опрацювати & 8, 9. Виконати вправу 63.





Література. 1.Опрацювати завдання до відкритого уроку. Переглянути біографію З. Мензатюк у рубриці "5-8 класи". Прочитати повість "Таємниця козацької шаблі".


2. Прочитати оповідання О. Сенатович. "Малий віз". Дати відповіді на запитання (усно):

Оксана Сенатович  - спогади.


Народилася на Тернопільщині, у містечку Бережани. Можливо, ви чули про славнозвісну Бережанську гімназію. Мої батьки були вчителями. Цілими днями вони клопоталися шкільними справами, тому змалечку привчали мене до самостійності. Найбільше мене приваб-лювала таїна навчання. Іноді батьки дозволяли мені побувати на уроках, звісно, за умови, що сидітиму тихо. До першого класу пішла в           с. Литвинові, а середню школу закінчила в с. Завалові.
Після закінчення школи продовжила навчання у Львівському політехнічному інституті. Деякий час працювала інженером. З часом зрозуміла: справжнє моє покликання — література. Ще в інституті я відвідувала літературну студію, якою керував Микола Петренко. Почала писати поетичні твори для дітей і дорослих. Перший свій вірш для дітей під назвою «Дорога» надрукувала у журналі «Барвінок» у 1969 році. Він обійшов усі збірки-читанки, перекладався різними мовами.
Дитячі збірочки-поезії з’являлися з великим інтервалом у часі тому що я не поспішала з публікаціями, обдумувала, виважувала кожне слово. Дивосвіт дитинства допомагав мені творити.
Мій чоловік Володимир Лучук — теж письменник. Нашу справу продовжують діти. Син Іван — знаний як цікавий поет, а Тарас — серйозний перекладач. Гадаю, що казка, яку ви сьогодні прочитаєте, западе глибоко у ваші дитячі серця, нікого не залишить байдужим, бо в ній йдеться про тісний зв’язок минулого із сучасним, про наше славне історичне минуле.



Запитання для бесіди
1. Як ви розумієте суть назви твору?
2. Про що йдеться у цій казці? (Мова йде про хлопчика Дмитрика, який потрапив із сучасного в минуле, про його зустріч із козаками.)
3. На скільки умовних частин можна поділити текст казки? (Текст можна поділити на три частини:
1) Мрійливий хлопчик біля озера;
2) Сон Дмитрика: зустріч з козаками.
3) Похід до книгарні у пошуках цікавої книжки про Івана Сірка.
4. Прокоментуйте речення «Прогуркотів небом Великий Віз і заїхав за хмари, а Малий Віз повіз Дмитрика додому». (Хлопчик мав багате уявлення? Він бачив зорі і в плесі озера, і на небі. Дуже хотів покататися на зоряному Возі.)
5. Чи чекали козаки на незнайомця-лежня? Зачитайте рядки з тексту від слов Чекали кого завгодно — турків, татар, друзів до слів — …почали одмахуватись руками від лежачого хлопця».
6. Чи вміли козаки жартувати, глузувати по-справжньому? (Так. Про це свідчать ось які рядки: «Згинь з очей! Кінних, піших приймаємо в свій кіш, а ти котися зі своєю «канапою». Там за лісом пани-ляхи п’ють каву, може, тобі до ліжка й подадуть». Або: «Ще не встиг познайомитись, а вже з моєї ноги стілець собі робиш».)
7. Який епізод казки є підтвердженням того, що козаки завжди відзначалися неабиякою гостинністю? (Козаки спочатку годували гостя, а вже потім говорили про справу, з якою він до них приходив «Сивовусий козак взяв велику ложку і затиснув її у Дмитриків кулак. — Якщо не спиш, то сідай їсти з нами».)
8. Скільки років було козакові, який розмовляв з Дмитриком? (Йому було 303 роки.)
9. Чому так і не вдалося хлопцеві зустрітися з Іваном Сірком? З якою метою він приїхав до козаків? Зачитати рядки «еге, отамана Сірка сьогодні не побачиш. Він зараз у Львові, там один письменник книжку пише про нього. І Сірко днює й ночує на дев’ятому поверсі в його будинку». (Хлопчик прибув до козаків, щоб побачити на власні очі їхні підводні човни.)
10. Яку відповідь отримав допитливий гість? («Багато хочеш знати, — хитро усміхнувся старий козак.— Наш отаман саме радиться у Львові, чи називати ці човни підводними. Незабаром прочитаєш про це».)
11. Чи вдалося Дмитрику побачити підводний козацький човен? (Так. «При березі бився об хвилі човен. Він був подібний до великої жовтої черепашки».)
12. Про що ще вдалось дізнатися хлопчикові? (Йому розповіли козаки про свої ракети.)
13. Як завершився дивний сон? («Козацька ракета вистрелила. Стало ясно-ясно. Підводний човен зблід, занурився у воду і швидко зник».)

14. Чи вдалось Дмитрикові знайти книжку про Сірка? (Звичайно, не вдалось, але він впевнений, що обов’язково її знайде, «а ні, то сяде він на Малого Воза і сам вирушить до Львова».)


7 клас


Мова. Опрацювати &32. Виконати вправу 328 або 333.


Література. Богдан Лепкий. "Мишка (Казка для дітей, для малих і великих)"



2. Переглянути відео та доповнити інформацію про життєвий та творчий шлях Ліни Костенко.












9 клас


Мова. Опрацювати с.146 - 150. Виконати впр.322, 324



2. Опрацювати & 26, 27. Виконати впр. 345.






Література. 

1. Виконати тестові завдання.

Тестові завдання для перевірки знання змісту повісті М. В. Гоголя
«Тарас Бульба»
1. Сини Тараса Бульби навчалися в:
а) коледжі;
б) львівській бурсі;
в) київській бурсі.
2. Андрію сподобалась:
а) дочка воєводи;
б) донька багатого єврея;
в) молода татарка.
3. На острів Хортицю Тарас потрапив таким чином:
а) доплив на поромі;
б) домчав кіньми;
в) перейшов Дніпро вбрід.
4. Новим кошовим на Січі, яким був задоволений старий Бульба, був обраний:
а) Кирдяга;
б) Кукубенко;
в) Бородатий.
5. Новообраному кошовому вимазували голову:
а) порохом;
б) квасом;
в) мокрою землею.
6. Як називалося місто, яке козаки взяли в облогу:
а) Дубно;
б) Вільно;
в) Дрогобич.
7. Остапа товариші обирають:
а) кошовим;
б) писарем;
в) курінним отаманом.
8. Про кого з героїв твору ці рядки: «Нема з нас нікого рівного йому в доблесті»:
а) про Остапа;
б) Тараса;
в) про Бовдюга.
9. Із чим  порівнює автор Андрія в момент смерті:
а) з підстреленим орлом;
б) із хлібним колосом;
в) із дужим левом.
10. Хто з бойових товаришів урятував Тараса від смерті:
а) Шило;
б) Голокопитенко;
в) Товкач.
11. Яким чином Янкель довіз Тараса у Варшаву:
а) під копицею сіна;
б) на дні возу під цеглою;
в) переодягнувши жінкою.
12. Як Тарас справляв поминки по Остапу:
а) гуляв Польщею, спалював містечка, костьоли, сіяв смерть і розруху;
б) найняв жінок, щоб вони гідно оплакали сина;
в) заказав молебень у Києво- Печерській лаврі, не жалкуючи грошей.    

1.   За жанром твір М. Гоголя «Тарас Бульба» є
А літописом                                В епічною поемою
Б історичним романом              Г історичною повістю
2.   Події у творі «Тарас Бульба» розгортаються на території
А України                                    В України та Польщі
Б Росії                                          Г Польщі
3.    Підземний хід до оточеного козаками міста Андрієві показав(-ла)
А Янкель          Б татарка          В князівна         Г Остап
4.    Повість «Тарас Бульба» складається
А з трьох частин                         В з дванадцяти частин
Б з десяти частин                       Г з шістнадцяти частин
5.    Причиною загибелі Андрія стала
А   його зрада товариства й Батьківщини через кохання
Б   його зрада товариства й Батьківщини через гроші
В   підступність товариша
Г прикра випадковість
6.   У повісті «Тарас Бульба» НЕ порушено проблему
А батьків і дітей
Б кріпацтва
В життя і смерті
Г вірності і зради
7.    Після загибелі отамана Бородатого уманці обирають своїм ватажком
А Писаренка                               В Андрія
Б Тараса Бульбу                          Г Остапа
8.    Життя Остапа обривається, бо він
А потрапив у полон і був страчений     В потонув
Б загинув у бою                                       Г учинив самогубство
9.    Установи правильну послідовність подій у повісті «Тарас Бульба».
А приїзд Тараса, Остапа й Андрія на Запорозьку Січ
Б повернення братів Бульбенків додому з бурси
В страта Остапа
Г битва з поляками, у якій брали участь Тарас із синами
10.  Установи відповідність між характеристикою і героєм повісті «Та­рас Бульба».
1    ...Був страшенно впертий. То був один із тих характерів, які могли з'явитися лише тяжкого XV сторіччя в напівкочовому закутку Європи, був із корінних полковників давнього гарту: весь він удався на бойове завзяття і відзначався крицевою щирістю своєї вдачі...
2    ...Почав з того свою науку, що першого ж року втік додому. Його повернули, тяжко випарили й посадовили за книжку. Чотири рази закопу­вав він свого букваря в землю і чотири рази, відшмагавши його немилосердно, купували йому нового...
3    ...Мав живішу і трохи тоншу вдачу. Він був беручкіший до науки й опановував її легше, ніж тяжкі, дужі натури. А ще він був меткіший од свого брата; частіше верховодив у найне- безпечніших витівках і не раз завдяки своєму спритному розумові відкручувався від кари...
4    ...Виріс на цілий аршин. Це вже не був той не­сміливий виконавець легковажних забаганок вільного товариства; тепер це був необмеже­ний володар. Це був деспот, що знав тільки наказувати...
А Янкель
Б Тарас
В Кошовий
Г Андрій
Д Остап

 2. Опрацювати матеріал про Т. Шевченка в рубриці"9 - 11 класи".

Підготувати повідомлення про життя та творчість Т. Шевченка.




10 клас

Мова.  Опрацювати & 12, 13. 

Синоніми (від гр. synonymos – однойменний) – це слова, що відрізняються одне від одного звуковим складом, але означають назву одного поняття з різними відтінками в його значенні або з різним стилістичним забарвленням.
2.1 Для чого слугують синоніми?
Синоніми слугують для найточнішого і найдоречнішого способу висловлення в певному стильовому контексті:
-у науковому стилі використовуються для урізноманітнення викладу, уникнення повторів;
-в офіційно-діловому застосовують для деталізації та пояснення;
-у публіцистичному, художньому синоніми передають емоційно-експресивні відтінки значень.
3. Види синонімів
 Синоніми  поділяються на абсолютні (повні) та неповні, семантичні синоніми, стилістичні синоніми, семантико-стилістичні синоніми, контекстуальні синоніми
Абсолютні є повністю рівнозначними, тотожними (родина, сімя ).У мові їх небагато.
Неповні менш близькі за значенням (вік, століття), бо не можна сказати історія середніх століть.
3.1 Центральне, або первинне слово в групі синонімів називається стрижневим, або домінантою (від лат. dominans – пануючий). Стрижневе слово разом із синонімами, що навколо нього, називається синонімічним рядом, або синонімічним гніздом. У синонімічні ряди поєднуються слова однієї частини мови (іменники, прикметники, дієслова й т.д.)
За семантичними відтінками та стилістичним забарвленням синонімічних рядів синоніми поділяються на три основні розряди, або групи: семантичні синоніми, стилістичні синоніми, семантико-стилістичні синоніми.
            До семантичних синонімів належать нейтральні слова, що відрізняються одне від одного відтінками основного значення (поняття), спільного для синонімічного ряду. Наприклад, слова сміливий, безстрашний, хоробрий, відважний об’єднуються загальним значенням «рішучий в подоланні перешкод». Найяскравіше виражає це значення стрижневе слово «сміливий». Інші синоніми вказують на додаткове значення: крім сміливості, людина може бути безстрашною, хороброю й відважною.
            До стилістичних синонімів належать слова тотожні за своїм значенням, але різні за стилістичним забарвленням. Наприклад, синоніми губи – уста вживаються переважно в різних стилях літературної мови: перше слово (губи) – здебільшого в розмовній та в науковій мові, друге (Уста) – у художньому стилі мови. Слова любов і кохання, крам і товар в одних стилях мови виступають як синоніми, в інших стилях не сприймаються синонімами.
            До семантико – стилістичних синонімів належать слова, що відрізняються одне від одного емоційно- експресивним забарвленням та відтінками загального значення. Вони використовуються зі стилістичною метою: для кращого вираження свого ставлення до іншої людини, для більш влучного зображення події, характеристики персонажа тощо. Наприклад, якщо хочуть показати, що людина йде повільно, ледве переставляючи ноги, або йде навпростець через болото чи поле, то вживають такі синоніми: дибає, суне, бреде, плентається, простує.
Контекстуальні синоніми –( цікаве явище в мові, адже зближення за значенням відбувається лише в певному мовленнєвому контексті. Наприклад, не є на перший погляд синонімами слова «високий» і «багатий», однак, коли говориться про урожай, то можна їх взаємно замінювати. До них належать перефрази - описові звороти, за допомогою яких предмет,явище, особа,будь-яка реалія називаються не прямо, а описово, через характерні їх риси (людина похилого віку – стара, легені планети – ліси).)

Слід запам’ятати значення окремих слів.

Квиток. Білет.
Квиток – театральний, залізничний, студентський.
Білет – кредитний, банківський, екзаменаційний.

Скоро. Швидко.
Скоро – вживається, коли йдеться про час.
Швидко – позначення інтенсивності руху.

Запитання. Питання.
У прямому значенні це близькі слова, які взаємозамінюються. У переносному значенні вживається тільки слово питання. Наприклад: спинимось на цьому питанні, але поставити запитання.

Спиратися. Опиратися.
Спиратися – на знання, досвід, уміння.
Опиратися  - чинити опір.

Положення. Становище. Стан.
У російській мові на ці слова існує один відповідник – "положение". Щоб правильно дібрати потрібне слово, визначаємо значення кожного з них. Слово положення  вживається у словосполученнях горизонтальне чи вертикальне положення. Становище – міжнародне, офіційне; вживається і в значенні: знайти вихід з певного становища.
Стан – економіки, фінансів, справ, хворого.

Закріплення і систематизація засвоєного матеріалу
До поданих слів підберіть функціонально-мовні синоніми; вкажіть стиль. Складіть 3–4 речення і запишіть. Поясніть роль синонімів.
Зразок. Записувати — фіксувати (наук.)
Спілка, залишок, наказ, дія, відпускати (гроші), час, підрахунок, співець, вигадка, з’єднувати, вимова, співочий, обличчя.
До поданих слів підберіть синоніми-перефрази офіційно-ділового стилю.
Рішити, телята, було, передплачено, нафта, комбайн.
Прочитайте речення. Зверніть увагу, як М. Коцюбинський працював над словом, зокрема, підбираючи синоніми (у дужках подано перший варіант). Поясніть доцільність такої заміни.
1. По цій коротенькій прелюдії, виконаній з обох сторін однаковим тоном (одним голосом), знялася ціла буря голосів.
2. Вечір за вечором просиджували вони з Гафійкою у прибраній (чистій), немов на Великдень, хаті, в чистій одежі.
3. Тимчасом рій згадок викликав у пам’яті давно забуті обличчя й події, колись пережиті почуття (емоції).
4. Вона не могла з певністю сказати, чи то був сон, чи привид (галюцинації).
5. При повній (абсолютній) тиші в повітрі, густий гай легко затримав зібране за день тепло.
Перепишіть речення. Які тропи з стилістичною метою використані в них? Складіть схему останнього речення.
1. Вмирає все в житті, та не вмирає слово… Із небом розмовля, з землею гомонить (А. Малишко).
2. Думаю, що у сильних духом людей страждання повинні перековуватись у мужність. Читаю Лесю Українку. І якось глибше розумію її, ніж розумів до цього часу (С. Будний).
3. Слався ж вовіки на селах і в городах Бронзовим сяйвом у древнім гербі хліборобів — Найіменитіших аристократів труда (С. Олійник).
4. На білі озера цвіту Лебедем виплив світанок, Струшує з крил росу (Л. Клименко).
5. Де хвиля в берег б’є дзвінка, там, де Дніпро гримить і лине, уже поставила турбіни міцна робочого рука (В. Сосюра).
Користуючись довідкою, до кожного з поданих прикметників підберіть по кілька синонімів і запишіть їх у вигляді синонімічних груп. Поясніть відтінки в їх значеннях, утворіть з кількома групами словосполучення.
1. Гарний. 2. Ненадійний. 3. Старий. 4. Гілястий. 5. Сумний. 6. Ч удовий. 7. Товстий. 8. Старанний. 9. Змерзлий.
Довідка. Красивий. Крислатий. Давній. Дивний. Вродливий. Хиткий. Журливий. Чудесний. Хисткий. Жирний. Смутний. Прекрасний. Дорідний. Зажурений. Колишній. Непевний. Стародавній. Журний. Ретельний. Тучний. Задубілий.

Література.

1. Характеристика образів повісті О. Кобилянської " Земля" (с. 218 - 224).
2. Міфологічні образи землі (с. 215 - 217).
3. Виконати тести с.225.



Завдання на період карантину 2017 року

5 клас

Мова .    Повторити тему "Лексикологія". Виконати тестові завдання с. 172 - 173.

Література.  Прочитати казку "Фарбований лис". Переказувати. Виконати завдання с. 80

7 клас

Мова. Опрацювати & 9 - 11. Виконати впр. 110 - 111

Література. Скласти цитатний план до характеристики образу Захара Беркута та Тугара Вовка. Підготувати  (за бажанням) літературний проект с.69

 9 клас

Мова. Виконати тестові завдання с. 43 - 44. Опрацювати & 9. Підготувати запитання до однокласників.

Література. Опрацювати тему "Українська література епохи Ренесансу".

10 клас

Мова. Опрацювати таблицю с.246 - 247. Підготувати словниковий диктант. Написати повідомлення "Відтворення апострофа на клавіатурі комп'ютера".


Література. Виконати завдання с. 59 - 60. Підготувати повідомлення на тему "Українська драматургія і театр 70 - 90 років ХІХ століття".


2016 - 2017 навчальний рік

5 клас    мова

 Опрацювати сторінки 107 - 112. Виконати вправу 233, 235,  241.

 

Опрацювати тему "Пряма мова. Діалог".    С. 74 - 80 

Виконати вправи: 163 або 160. Скласти діалог   (вправа 167 ).

Повторити складне речення.

 

Виконати тестові завдання та дати відповіді на запитання с. 82 - 84 

Опрацювати  тему 14. "Лист. Адреса" с.234 - 235. Виготовити конверт, підписати своєму адресату. На окремому аркуші написати листа й покласти до конверта (не заклеювати).

6  клас

Опрацювати с.131 - 137. Виконати вправу 352.

 

мова

Опрацювати с. 93 - 96, табличку с. 103 - 104.

Виконати вправи: 236, 239, 240, 241, 236  у чорновиках

Опрацювати & 29 - 33. Виконати вправи 262, 263,268,276,278.

 

література 

 Прочитати казку Е. Андієвської "Говорюща риба". Відповідати на запитанняс.128 - 129,134 - 135.

 

 

Переглянути відеоролики.  Опрацювати біографію Лесі Українки. Виразно читати поезії в підручнику. 

  Вивчити напам'ять вірш "Як дитиною, бувало..."

 

Опрацювати біографію В. Винниченка. Прочитати оповідання "Федько - халамидник". Відповідати на запитання. Скласти план до характеристики образів Федька та Толі.

 

 

 


8 клас

мова

опрацювати с.81 - 88. Виконати вправу 182, 191.

 

 

Опрацювати тему "Обставина, види обставин. Порівняльний зворот"

с.56 - 63

 

Вибіркова робота на основі тексту
Виразно прочитати вірш. Дібрати власний заголовок. Назвати слова, що відповідають на запитання як? де? куди? у якій мірі? До якого члена речення належать подані слова?
На світ дивлюсь дитячими очима,
І бачу скрізь я сонце золоте,
Що відкрива чарівними ключами
Землі моєї серце молоде.
Тут все так просто, ясно і доступно
І я іду в незвідані краї.
Де всі казки шепочуть так чарівно.
Де є ліси, степи, квітки, гаї.
Тут в тебе є широкий простір літа
І все тут можна, все тут по плечу,
Тут незрівнянний шлях усім відкрито,
Тут піднімаюсь і в політ лечу.
Нехай не зникне цей політ чудовий,
Дитинство мрією літа, як журавлі.
По всій планеті, в Україні і Молдові,
Там, де живуть вкраїнці на землі.
(О. Медведенко)

Розглянути схему с.57.  Запам’ятати, що означає обставина, на які запитання відповідає, чим виражається. Сформулювати повне визначення обставини як другорядного члена речення.



Пояснювальний диктант
Списати. Назвати фразеологізми, визначити їх синтаксичну роль. Указати на вид обставин. Замінити фразеологічні звороти синонімічними словами з довідки.

1. Дивись, інший і не дурний, а все в нього через пень-колоду виходить (М. Стельмах).
2. Нехай упаде він безсилий на великій дорогі життя, він кричатиме проти байдужих на всіх перехрестях (П. Колесник).
3. Ти візьми їх до рук, так візьми, щоб і не тиснули (Ю. Яновський).
4. Після третіх півнів Гнат бережно відчинив хатні двері й вийшов (М. Стельмах).
5. Він на півслові обірвав пісню (М. Коцюбинський).
6. Дівчина сподобалася йому з першого погляду (О. Гончар).
7. Повість захоплює гострим сюжетом, вона читається на одному подиху.
8. Я обома руками голосую за це рішення.
9. Училася вона так собі і завжди клянчила, щоб їй підказували (О. Гончар).
Довідка: повністю, на світанку, недбало, посередньо, легко, скрізь, раптово, відразу ж, незвичайно сильно.






























Творче конструювання
Скласти речення так, щоб подані фразеологізми виступали в ролі обставин. Визначити вид обставин.
Як один день, зверху донизу, за тридев’ять земель, до останньої крихти

Дослідження-відновлення
Відновити прислів’я і приказки, вставивши замість крапок обставини з довідки. Дати повну характеристику обставин, скориставшись схемою.
1. Добре діло твори…
2. Доброму … добре.
3. Добре … пам’ятається.
4. Правда і … не втоне.
5. Кривда людськая … вилазить.
6. … не вмирають (Нар. творчість).
Довідка: довго, сміло, в морі, боком, від щастя, скрізь.

Зробити синтаксичний розбір четвертого речення. Дати характеристику головним членам.


Дослідження-аналіз на основі тексту
Прочитати. Знайти обставини й визначити їх вид. З’ясувати, до якого члена речення вони належать. Списати, замість крапок уставляючи обставини інших видів.
Разом із поетичним талантом в українського філософа й ученого Григорія Сковороди проявляються й риси аскета: їв він … ввечері, уживав … овочі та молочні страви, м’яса та риби … не їв, спав лише чотири години на добу, вставав до схід сонця, лягав опівночі й при цьому … завжди був веселий, бадьорий, рухливий, помірний, добродушний і поштивий…               (За Д. Яворницьким).

Пунктуаційний практикум
 Списати, розставляючи потрібні розділові знаки. Указати на слова, яких стосуються порівняльні звороти. Визначити їх синтаксичну роль.
1. Через історичні місця події дати як через магічні кристали висвічується нащадкам сива давнина (О. Засенко).
2. Знані й невідомі давні події немов глибинні живлющі джерела напоїли наснажили героїчним духом легенди й богатирські поеми-билини (О. Засенко).
3. Сонечко грало рожевим промінням по рівній як скло пелені Дніпра (А. Кащенко).
4. Весело глянули хмарки в блакитне море як у люстро (А. Кащенко).
5. Чорнів як ноги павука мольберт у куточку (С. Скляренко).
6. Одірветься один листочок з гілочки й попливе як човник у сухому й пахучому осінньому повітрі (С. Скляренко).
7. Хмари піднялися вище мов пасма диму (О. Васильківський).


 Виконати тестові завдання с.66 - 67, опрацювати с.69.

Опрацювати  тему "Односкладні речення" с. 72 - 81. Виконати вправу 159, 163, 168, 174


 https://www.youtube.com/watch?v=HOHfA3N-QVU&t=11shttps://www.youtube.com/watch?v=HOHfA3N-QVU&t=11s


 https://www.youtube.com/watch?v=Mp1CrYCuV2Mhttps://www.youtube.com/watch?v=Mp1CrYCuV2M


література

Прочитати твір М. Коцюбинського "Дорогою ціною". Підготувати повідомлення про М. Коцюбинського.

 

Переглянути відеоролики. Опрацювати біографію В. Підпалого. Аналізувати поетичні твори. Підготуватися до написання етюду за вивченими поетичними творами.

 

 Опрацювати  с. 130 - 139. Відповідати на запитання, виконати тестові завдання.  

 

9 клас

 Опрацювати тему "Тире в безсполучниковому складному реченні". Виконати вправу 270.

 

Переглянути відеоролик . Повторити складне речення, види складних речень. Опрацювати с. 114 - 136 . Виконати тести http://scladnerechenya.jimdo.com/%D1%82%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8/

 Виконати вправи: 181, 187, 207, 208*, 214.

 

11 клас

 Повторити тему "Пунктограми в складному реченні". Підготувати повідомлення, ілюструючи прикладами з творів української літератури.

 

Опрацювати тему "Просте ускладнене речення" у збірнику для підготовки до ЗНО. Переглянути відеоролик.

Виконати тестові завдання у збірнику для ЗНО (звертання, однорідні члени речення, вставні слова, речення)  

  Опрацювати $ 32, 33 у підручнику, $ 106 - 118 "Практикуму..." І. Ющука.

Виконати впр. 272(І), 273. з "Практикуму...." І.Ющука. 

Немає коментарів:

Дописати коментар